מעדנא

סדנאות ואירועים לחברות




סדנאות קולינריות סגורות בהתאמה אישית

רוצים לפרגן לקבוצת חברים, עובדים או אורחים? מעדנא כאן לשירותכם!

מהיום אפשר לתאם כל אחת מהסדנאות השוות שלנו לקהל סגור מראש ולקיים אותה עם השף המועדף עליכם, מתי שנוח לכם ובתקציב שמתאים לכם.

איך זה עובד? בקלות! פשוט בוחרים את הסדנה והשף שמתאימים לכם מתפריט הסדנאות העשיר שלנו, קובעים יום ושעה – ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

לפרטים נוספים על הסדנאות השאירו את הפרטים שלכם










כשנכנסים למעדנא בקומה ה-11, לפני הכל, הנשימה נעתקת, כן, ראינו את זה קורה יותר מפעם אחת :) "וואו, מקסים פה ואיזה נופים, איזו הפתעה" - זה מה שאנחנו שומעים ממי שעושים את הצעד הראשון לתוך החלל הצבעוני והשמח של מעדנא.

אצלנו במעדנא, מול השמיים המרגיעים, מניחים את ענייני היומיום בצד לכמה שעות של בילוי והנאה. לוקחים נשימה עמוקה ומתמסרים לחוויית אירוח קולינרית ברוח תנועת ההאטה.

למה הכוונה? זה אומר להיות פה כאן ועכשיו. כי חבל לנעוץ את העיניים בטלפון כשאפשר לשטוף את העיניים בגידולים הירוקים שצומחים אצלנו במרפסות ומשתלשלים מהתקרה. כי כיף להביט במי שנמצאים איתכם פה בחלל שעיצבנו מחומרים מקומיים ולחוות משהו יחד וגם להתנסות וליהנות מעשייה משותפת - ללוש, לחתוך, לקצוץ ולהכין בעצמנו לעצמנו, אוכל טרי ועונתי. כל מה שהוא ההיפך מפאסט פוד ומזין באמת את הגוף ואת הנשמה.





אז מה בא לכם ללמוד להכין? ומאיזה שף?

דברו איתנו - ונשמח להתאים לכם ולאורחים שלכם את הסדנה האידיאלית.




    x
    סייען נגישות
    הגדלת גופן
    הקטנת גופן
    גופן קריא
    גווני אפור
    גווני מונוכרום
    איפוס צבעים
    הקטנת תצוגה
    הגדלת תצוגה
    איפוס תצוגה

    אתר מונגש

    אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

    סייגי נגישות

    למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

    רכיב נגישות

    באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.